2009. március 19.

Férfiaknak

Nagyon sokat gondolkodtam azon, hogy férfiaknak mit lehetne kreálni, milyen kreatív ajándékkal lehetne meglepni Őket?

A válasz tulajdonképpen akkor született meg bennem, amikor a Férjem megkért, hogy készítsek neki egy dobozkát, amelyre az előadásain - www.csillagbolcselet.hu - lenne szüksége.
Ennek hatására született meg a képeken látható csatos díszdoboz.

A doboz alsó felét fekete, a felső részét pedig arany színű akrillal festettem át. A tetejére próbáltam olyan szalvétát "vadászni" a kreatív boltokban, ami - a témáját illetően - egy kicsit kötődik az ezoterizmushoz, és ami - a színvilágát illetően - férfias.

Végül - kétféle színből is - legömbölyített bőrszálakkal díszítettem.

Szóval bátran lepjük meg a férfiakat is kreatív, egyedi, saját készítésű ajándékokkal!



Ezt a díszdobozt rendelésre (egyedi igények alapján) elkészítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése