2009. február 21.

Hogyan vásároljak?

Kedves Olvasóm!

Pénteken ünnepelte az Alkotó Világ 1 hónapos fennállását! :)
Az elmúlt egy hónapban nagyon sok munkámat, ötletemet tettem közzé ebben a blogban, ezúton is köszönöm, hogy napról-napra velem tartottál és osztoztál a Világomban!


A könnyebb tájékozódás érdekében munkáimat "beáraztam": egy-egy termék árát az egyes bejegyzések, post-ok végén találhatjátok.

FONTOS megjegyeznem, hogy csak azon munkáim mellett találtok pontos árat, melyek úgymond "azonnal" megvásárolhatóak, melyek jelenleg el vannak készítve.
Azon alkotásaim, amelyek mellett nem található ár, rendelésre tudom elkészítem. Ezek ára az anyagköltségtől és munkaóraszámtól változó lehet. A elkészítési idejük is változó; függ a termék bonyolultságától, illetve az alapanyagok beszerezhetőségétől.
Természetesen a már "beárazott munkáimat" is elkészítem egyedi igények alapján!

Postaköltség és az átvétel módja: a megrendelt munkáimat át lehet venni személyesen is, illetve postai úton is. A postaköltségre a Magyar Posta díjszabásai érvényesek. A termékeket ajánlott küldeményként adom fel.
Abban az esetben, ha legalább 3 terméket vásárolsz tőlem, a postaköltséget én állom. :)
Ha postai úton történik az átvétel, a fizetés lehetséges átutalással, pay-pal-lel, illetve utánvéttel.

Remélem, mihamarabb a vásárlóim között köszönthetlek! :)

Jövő héten pedig a már megszokott újabb ötleteimmel, munkáimmal várlak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése