2009. január 21.

Kedves Leendő Olvasóm!

A mai nappal elindítom útjára blogomat! :)

A blog azért kapta az "Alkotó világ" címet, mert az általam különféle technikákkal elkészített alkotásaimat szeretném bemutatni Nektek. Kezdetben a már elkészült tárgyaimat fogom megjelentetni, majd azokat folyamatosan bővítem a jövőben elkészítésre kerülő tárgyakkal.

Maga a blog elindításának ötlete pedig onnan jött, hogy...
Már pár éve szemeztem a kreatív technikákkal, de valahogy soha nem kapott el annyira a "hév", hogy hosszabb távon is foglalkozzam vele. Aztán elérkezett 2008 ősze és elkezdődött az agyalás, hogy kinek mit is adjunk karácsonyra. És ekkor kipattant az isteni szikra a fejemből! :)
Mindenkit egy általam saját kezűleg elkészített ajándékkal leptünk meg.
Úgy gondolom, hogy annál nagyobb és értékesebb ajándékkal nem lehet senkit sem meglepni, mit hogy egy szívvel-lélekkel elkészített ékszert, tárgyat, ajándékot adjunk neki.

Gyorsan elsajátítottam a decoupage (szalvétatechnika) technika, és az ékszerkészítés (Swarovski gyöngyökből) alapjait, ezzel is kiegészítve a már eddig alkalmazott üvegfestés és matricafestés technikákat. Azóta is ezen "tudományaimat" fejlesztem, amit nagyon-nagyon élvezek!

Azt hiszem, hogy végre rátaláltam arra a tevékenységre, ami igazán belőlem szól, ami Én vagyok.
Ezeket a "kis darabkáimat" szeretném megosztani Veletek, remélve, hogy Ti is találtok számotokra tetszetős alkotásokat. :)

Itt szeretném kérni Tőletek, hogy majd értékeljétek a cikkben megjelentett tárgyat, hogy az hogyan tetszett Nektek? Minden "post" végén találtok egy "Vélemények" bekezdést - "tetszik, nem igazán tetszik, szuper" választási lehetőségekkel -, itt tudtok értékelni.

Szóval... mindenki SK készített ajándékot kapott karácsonyra. Azóta viszont nagyon kevés ihletem van sajnos, nincs akinek készíthetnék valami szépet. Így a blogom célja egyben az is, hogy az itt közzétett alkotásokat bemutatva ízelítőt adjak "tudásomból" és ha valami elnyerte a tetszéseteket, akkor lehet nekem jelezni és szíves-örömest elkészítek bármit, amit szeretnétek. Természetesen az egyedi igények és a "szívem-lelkem" alapján dolgozok, ami annyit jelent, hogy nem garantált, hogy pont úgy fog kinézni a megrendelt tárgy, mint az a blogban feltett képen látható.
Mint írtam én szívvel-lélekkel készítem a tárgyaimat, így sokszor én is csak a végén látom meg az eredményt. A másik oldala a dolognak meg az, hogy a figyelemebe veszem a megrendelő kéréseit.

Ha bármi megtetszik, vagy valamelyik tárgyam alapján valamiféle ötleted megszületik és azt szeretnéd megrendelni tőlem, csak jelezz a "Kapcsolatfelvétel" címszó alatt feltüntetett e-mail címen és mindent letisztázunk. Elmondod, hogy kinek, mit, milyen színvilágban, milyen alkalomra stb. szeretnél készíttetni, én elmondom ezek alapján az ötletemet, egyeztetünk, majd elkészítem és a végeredményt elküldöm fotón. Ha a fotó alapján tetszik és megegyezik az általad elképzeltekkel, megbeszéljük az átadás módját.

Tehát fogadjátok szeretettel az alkotásaimat.... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése