2009. január 22.

Poháralátét virágokkal

A következő munkám, amit szeretnék megosztani Veletek egy poháralátét "készlet". Szintén szalvétatechnikával készült. Ezzel a faalappal is nagyon szerettem dolgozni, mert rengeteg lehetőség rejlik benne. El lehet készíteni antik hatásúra, vagy akár natúron hagyni és úgy díszíteni, le lehet festeni az alátéteket különböző színűekre, használhatunk visszafogottabb pasztell színeket vagy akár rikítóbb, modern színeket, és még sorolhatnám az ötleteket...

Itt az alátétek tartóját antik hatásúra festettem - a repedésekben meleg narancssárga színt, fedőszínnek meg matt fehéret használtam-, az alátéteket pedig meghagytam natúron, nem festettem be őket. Az alátéteket különböző szalvétamintákkal díszítettem. A képeken nem látszik sajnos, de az alátétek mind két oldala "dekupázsolt". És végül - a tartósság érdekében - matt lakkal átkentem minden alátétet és a tartót.



Ezt a poháralátét-készletet rendelésre (egyedi igények alapján) elkészítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése