2009. január 23.

Swarovski ékszer lila köntösben

Most pedig hajózzunk az ékszerkészítés vizeire!
Ezzel a technikával már jó pár hónapja szemeztem, meg is vettem egy-két oktató füzetecskét, de valahogy csak nem kezdtem neki. Mindig valami visszatartott. Sokféle alapanyag, különböző kellékek és persze sok-sok türelem szükségesek az ékszerkészítéshez. Valahogy sosem vitt rá a lélek, hogy beszerezzem a "hozzávalókat".
És aztán mint mennyből a villámcsapás.... egyszer csak nekiültem és elkészítettem életem legelső gyöngyékszerét. Most ezt szeretném megmutatni Nektek.
Ez a nyakék azóta is az egyik kedvencem, szeretem ezeket a színeket, meg hát még is csak ez volt az első. :)
Ezt nem ajándékoztuk el senkinek, nem karácsonyi ajándéknak készült, ez "csak úgy" megszületett. Ha valakinek megtetszik, hát, szabad a gazda. Meg lehet venni!



Ez a nyakék megvásárolható (2 500Ft), vagy rendelésre (egyedi igények alapján) elkészítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése