2009. február 24.

Adventi koszorú

Most egy újabb oldalamat szeretném megmutatni Nektek; hozzátartozik az Alkotó Világomhoz, ez is annak egy szelete. :)
Lesznek még a jövőben ilyen kis szeletkék. :)

Ezt az adventi koszorút 2008-ban készítettem. A koszorúlapot és a gyertyákat üzletben vásároltam meg, a többi "hozzávaló" itthon rendelkezésre állt. (Egy kicsit ez visszautal a tegnapi bejegyzésemre is.)

Mindig félreteszek olyan kütyü-mütyüket, amiknek esetleg hasznát veszem a jövőben. Ennek az adventi koszorúnak is a díszítése ilyen kis félretett dolgokból adódott össze.
Ami fontos volt számomra, hogy használjak fel a természetből is valamit. Kimentem az udvarra és hát egyből meg is volt. Tobozok. :)

Tobozok. Mindenféle festés, díszítés nélkül. A maga naturális mivoltában.
Erre helyzetem a hangsúlyt a koszorú készítésénél.

És íme... ilyen lett....

Ui.: azt szeretném megjegyezni, hogy az első képen elég jól látható asztalterítőt Édesanyám hímezte. Sajnos a hímzés nevét nem tudom pontosan megmondani, ez nem az én asztalom. :)
Szerintem gyönyörű, több hónapos munka áll mögötte.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése