2009. február 5.

Az arany virágcserép

Nem tudom megmondani, hogy miért, de amikor elkezdtem "összerakni" ezt a post-ot ez a cím ugrott be...

Valószínűleg odavezethető vissza a dolog, hogy anno gimnazista koromban nagyon nagy hatással volt rám E.T.A. Hoffmann "Az arany virágcserép" című műve. Ahogy olvastam egy gyönyörű színes világ rajzolódott ki a képzeletemben, egyre jobban magával ragadott.
Ennek a "szettnek" a megalkotásakor is valami hasonlót éreztem. Nagyon lélekemelő volt dolgozni az arany színnel és a nagyon finom pasztell színű szalvétával.

A kép keretét fényes akril arannyal öltöztettem fel, s ugyanezt az arany színt használtam az üvegtál repedéseiben.

Kellemes elvarázsolódást! :)




Ez a falikép (990 Ft) és üvegtál megvásárolható, vagy rendelésre (egyedi igények alapján) elkészítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése