2009. február 23.

"Hulladék" befőttes üvegből tolltartó

Amióta elkezdtem kreatív technikákkal foglalkozni, a szemem mintha átalakult volna. Akárhol vagyok szinte kivétel nélkül átpásztázom a terepet, hogy az ott fellelhető tárgyakból miket lehetne kihozni. Folyamatosan dolgozik a képzeletem, a fantáziám határtalan. :)

Így vagyok a "hulladékként"kezelt dolgokkal is, mint a pl. a befőttes üvegekkel.
Az üres, nem használt üvegeket - legyen az akár befőttes, bébiételes, boros üveg, stb. - rengeteg módon elkészíthetjük és felhasználhatjuk. Decoupage, matricafestés, üvegfestés (és még más tecnhikák is) nagyon szépen feldobják a ház körül keletkezett "hulladékot".

Lássuk most egy kiürült lekváros üveget, amint éppen tolltartóvál lépett elő. :)
Itt most üvegfestést használtam.

Hozzávalók: barna és fehér üvegfesték, ezüst kontúr, és egy csipetnyi képzelet. :)




Ezt a tolltartót rendelésre (egyedi igények alapján) elkészítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése